دستات...آرامشم داد...دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ • 3:3نگران که میشی انگار کل دنیا نگران میشه...انگار یه حالِ ناخوشی میفته به جونِ لحظه هام...انگار نگرانیت میشه نگرانیِ من...پس نگران نباش...بذا من وختی رد میشم نگات کنمُ هیچ استرسی توو چشمات نخونم...بذا وختی کنارمی از هیچ چی نترسم...بذا حالمون فقط واسه خودمون باشه...تو فقط بخند...تو فقط حوصله کن...اگه دنیا نخندید بهمون، اگه خوشحالیامون نشد قدِّ گاه نوشت های من...
ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: دستاتآرامشم, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: پنجشنبه 9 شهريور 1396 ساعت: 19:02